Известие

Collapse
No announcement yet.

къде се намира температурният датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    A ти как разбра, че не върви? Кога го установи това?
    не е отзивчива не реагира веднага при подаване на
    газ. или забива или и тябва малко време да поеме.
    през това време опелите са далеч напред,а това е ужасно

    Comment


    • #17
      И това кога като е студена или като е топла щото ако го парви и като е топла причините може да са доста включително и не правилно зацепване.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        И това кога като е студена или като е топла щото ако го парви и като е топла причините може да са доста включително и не правилно зацепване.
        когато е топла.колко толко пък много причини.както
        вече писах дебитомера и ламбдата са нови на диагно
        стиката нищо не излиза.ремъка е сменян в ал.
        ауто.по магистрала колата вдига 200 на баира към
        Ихтиман.Само ускорението е проблем.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
          когато е топла.колко толко пък много причини.както
          вече писах дебитомера и ламбдата са нови на диагно
          стиката нищо не излиза.ремъка е сменян в ал.
          ауто.по магистрала колата вдига 200 на баира към
          Ихтиман.Само ускорението е проблем.
          Провери първо температурния датчик и после се ориентирай към налягането на горивото. Измерете налягането на рейката на празен ход. Трябва да е м/у 2.8 и 3.0 бара. После в движение ако е възможно. И ако няма проблем и тогава може да идеш при някои от клубните севизи. Лисан, Драго и другите описани във форума. Да ти проверят зацепването на ангренажа. Въпреки, че щом върви с 200 е малко вероятно да е объркано и още повече, че ако ламбдата показва добре (добра смес).

          По принцип ако е объркано зацепването няма да може да изгори горивото напълно и няма да върви колата.

          Но най-добре е като се провери.
          Last edited by oem; d.m.y г., 18:00.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
            ...Само ускорението е проблем...
            Колега, а пробвали ли сте друга АР 1,8TS за да имате коректна база за сравнение? Какъв автомобил сте карали досега? Ако очаквате от двигател почити "каре" да ви "ритва" при подаването на газ от 2000 оборота на 3 примерно... ще трябва да ви разочаровам май не се получава. И аз отначало нещо не го харесвах, според мен си има специфичен стил на каране този автомобил и той няма нищо общо с немските. Трябваха ми сигурно 2000 км за да усетя поведението при различи режими. По скоро е близък до карането на турбо автомобил. Но пък усещането когато я усетиш е несравнимо с останалите! От моите скромни наблюдения, малко автомобили със същата кубатура могат да ти го предоставят.
            Моля колегите с TS да ме коригират ако не съм прав!
            Last edited by fade; d.m.y г., 18:37.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Колега, а пробвали ли сте друга АР 1,8TS за да имате коректна база за сравнение? Какъв автомобил сте карали досега? Ако очаквате от двигател почити "каре" да ви "ритва" при подаването на газ от 2000 оборота на 3 примерно... ще трябва да ви разочаровам май не се получава. И аз отначало нещо не го харесвах, според мен си има специфичен стил на каране този автомобил и той няма нищо общо с немските. Трябваха ми сигурно 2000 км за да усетя поведението при различи режими. По скоро е близък до карането на турбо автомобил. Но пък усещането когато я усетиш е несравнимо с останалите! От моите скромни наблюдения, малко автомобили със същата кубатура могат да ти го предоставят.
              Моля колегите с TS да ме коригират ако не съм прав!
              Така е. Твин Спарка до 3000 оборота е куца кобила. Със смяна на софтуера обаче нещата се променят коренно в ниските обороти. Аз 6 ремапа правих до сега докато не намерих този който най-ми допада
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Добър вечер! Всичките мотори 103 и 106 Кв имат по един сензор за температурата на охл течност /монтиран на корпуса на термостата/, и един за входящия въэдух /заедно с MAF/.

                Comment


                • #23
                  абе ту върви ту не върви.много странна работа.
                  отначало мислех че е от катализатора.но не мирише на
                  развалени яйца.от 60 до 70 градуса върви много леко и
                  приятно но стигне ли 90 почва да се мъчи при ускоряване

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=fade;365437]Колега, а пробвали ли сте друга АР 1,8TS за да имате коректна база за сравнение? Какъв автомобил сте карали досега? Ако очаквате от двигател почити "каре" да ви "ритва" при подаването на газ от 2000 оборота на 3 примерно... ще трябва да ви разочаровам май не се получава.
                    не искам да ме рита но дасе усети че поема.досега
                    карах един карбураторен пасат 75 коня е мисля че
                    той при потегляне е значително по добър.
                    алфата трябва да я лъжа на полусъединител ако икам
                    да не хлъцне

                    Comment


                    • #25
                      намирисва на бобина! скоро имах такъв проблем - не работеше 2 бобина на 2 цилиндър! интересното бе че не бе бобината а компа! не подава сигнал към 2 бобина!как установих- аз съм профи и имам всичко ,но за любителите-един свето диод със съпротивление 2-3Ком се вкл. към буксата на съответната бобина и ако сети/премигва/ значи работи ! ако не мига - неработи ! и така за всички бобини!

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=fastedy;365496]
                        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                        Колега, а пробвали ли сте друга АР 1,8TS за да имате коректна база за сравнение? Какъв автомобил сте карали досега? Ако очаквате от двигател почити "каре" да ви "ритва" при подаването на газ от 2000 оборота на 3 примерно... ще трябва да ви разочаровам май не се получава.




                        не искам да ме рита но дасе усети че поема.досега
                        карах един карбураторен пасат 75 коня е мисля че
                        той при потегляне е значително по добър.
                        алфата трябва да я лъжа на полусъединител ако икам
                        да не хлъцне

                        Comment


                        • #27
                          добавям- да се спазва паляритета /+,- / при вкл.!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                            намирисва на бобина! скоро имах такъв проблем - не работеше 2 бобина на 2 цилиндър! интересното бе че не бе бобината а компа! не подава сигнал към 2 бобина!как установих- аз съм профи и имам всичко ,но за любителите-един свето диод със съпротивление 2-3Ком се вкл. към буксата на съответната бобина и ако сети/премигва/ значи работи ! ако не мига - неработи ! и така за всички бобини!
                            нетябва ли да прекъсва ако е нещо по тоците

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
                              нетябва ли да прекъсва ако е нещо по тоците
                              Остави го тоя. Много е профи да знаеш. Мери бубините със светодиод. Тя може да не работи коректно и пак да ти мига диода. С осцилоскоп се замерва там.

                              Пич. Казах ти какво да провериш. Стига си питал вече, че ще те излъжат още нещо и ще те хвърлят във филма. Бегай на диагностика и провери това което ти казах.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                градски oem, писах ,че съм профи и днам какво пиша! ама незнам ти виждал ли си как се прави диагностика? кажи къде в Горна правят такава?

                                Comment

                                Working...
                                X